KLACHTENREGELING

Waarom dit formulier?

Wanneer u niet tevreden bent over de zorgverlening van Care Forward dan kunt u hierover een klacht indienen. Hiervoor kunt u onderstaand fomulier gebruiken. Belangrijk is dat de klacht gaat over uw eigen ervaringen met Care Forward. Om uw klacht goed te kunnen verwerken hebben wij zoveel mogelijk informatie van u nodig. Daarom hebben wij het invullen van bepaalde velden verplicht gemaakt.

 

Heeft u een klacht namens iemand anders?

Care Forward mag geen inhoudelijke informatie verstrekken aan derden. ALs u een klacht wilt indienen namens iemand anders, voeg dan een machtiging toe namens de opdrachtgever. Zonder machtiging kunnen wij uw klacht niet inhoudelijk in behandeling nemen.

 

Alles ingevuld en dan?

U kunt het volledig ingevuld formulier direct naar Care Forward verzenden. U kunt er ook voor kiezen dit formulier te printen, in te vullen en met eventuele bijlage(n) op te sturen naar Care Forward.

 

Heeft u nog vragen?

Op www.careforward.nl vindt u meer informatie. U kunt ons ook bereiken op kantoor op telefoonnummer 0164 - 743 124 of

mobiel op 06 14 42 05 63.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.